sâmbătă, noiembrie 29, 2008

Timpul nu mai are rabdare cu oamenii...


Un luptător din naştere, Albert ne-a demonstrat acum, prin gestul sau, ca distanta dintre cer si pământ este atât de mica...
Coborând in acelaşi timp astrele in lumea noastră, si înălţându-ne pe noi către lumina oferită de stele.
Albert, ai apropiat oamenii si le-ai dat un scop: sa te iubească si mai mult.
Iţi mulţumim pentru acesta lecţie....

Si, daca tot suntem...sub semnul intrebarii....DE CE????
De ce trebuie Doamne sa ne biciui?.... ca sa intelegem lectiile tale?
Cateva dintre reactiile colegilor sai:
Click pe linkuri:
Tedy - pagina de jurnal
profil Hi5
In memoria lui Albert Oprea
Pentru ca ne leaga eternitatea
In memoria lui Albert Oprea
Doi oameni, doua suflete

Un comentariu:

Anonim spunea...

Este unul dintre rarele momente din viaţa mea, in care cuvintele mi se par goale si fără sens.In ultimele 3 zile grele pe care le-am trăit cu toţii, împărţiţi intre deznădejde si speranţă, am realizat, o data in plus, ca am şansa extraordinara de a trai in mijlocul unor oameni adevăraţi. Aşa a fost si Albert, băiatul inteligent si plin de energie,voluntar si implicat in atâtea lucruri frumoase,poate cel mai comunicativ elev pe care l-am cunoscut. Salutul si zâmbetul pe care le adresa tuturor,l-au făcut sa fie, poate, cel mai popular elev al scolii noastre. Ne va lipsi si ne va trebui mult timp sa înţelegem ca nu mai este printre noi.
Sunt sigura ca, acolo unde se afla, ştie câţi prieteni minunaţi are, elevi si profesori deopotrivă. Amintirea lui va rămâne veşnic in sufletele noastre,iar golul imens pe care îl simţim, va trebui sa învăţăm împreună sa-l umplem. Cred ca acest eveniment cumplit ar trebui sa ne facă sa înţelegem ca avem atât de puţin timp sa fim aproape unii de alţii, încât nu ar trebui sa mai irosim nici o secunda.
Dumnezeu sa-l odihnească pe Albert si sa ne dea puterea de a merge mai departe!
Cu adâncă smerenie,
Suzana Ilie

Europa la liceu - 2006

Europa la liceu - 2006

Europa la liceu - 2006

Premiul special pentru filmul ADAM - O INVITATIE eterna la cautare si intelegere. Who am I? where am I going trough? Questions that could receive an answer by...our hands. we could make a destiny, hard working for this; Even so, the question still remains...

ECO- LOGICA

Mai multe pe EcoMagazin.ro

My brilliant brain