marți, mai 27, 2008

Conferinta civica - Despre buna folosinta a democratiei, Targoviste, 27 mai 2008

Amfiteatrul Liceului de arte "Balasa Doamna" din Targoviste,a gazduit astazi Conferinta cu numarul 15 - din seria de conferinte civice "Despre buna folosinta a democratiei". Cei doi invitati(Dl. Sever Voinescu - Institutul pentru politici publice, si d-ra Madalina Mocan - Centrul Ratiu pentru Democratie) au dezbatut, in fata unui public numeros de tineri curiosi si nonconformisti, tema: CE INSEAMNA LEGI BUNE INTR-O SOCIETATE DEMOCRATICA
Dupa atmosfera incandescenta, se pare ca am avut de-a face cu un succes.


3 comentarii:

Anonim spunea...

astazi a fost o dezbatere superba!in general ideea de dezbatere imi place...au fost astazi in planul dezbaterii oameni care au contrastat,dar oameni cu atitudine.unii au avut o atitudine cuviincioasa si au avut ceva de spus...altii...s-au lamentat...nu cred ca le pare raw celor din eco ca au participat astazi la ceasta dezbatere....si evident nici mie!!

ma ning in fluturi spunea...

cand am primit mailul de la doamna profesoara si am vazut "conferinte civive" mi-am adus aminte de ploiesti si mi-am zis:"nu trebuie sa ratez".Dar acum pot spune ca a fost mult mai bine,mai liber,mai... "fara reguli".Astazi m-am simtit in acelasi timp un om mic (poate pentru ca nu am avut curajul sa-mi exprim ideile),dar mai ales un om mare deoarece am invatat multe.Uneori e mai bine sa asculti si sa inveti din parererile altora.
Eu consider ca ,daca fiecare individ si-ar stabili propriile legi astfel incat sa nu-i afecteze pe ceilalti, nu ar mai exista acest haos.Nu cred ca avem nevoie de niste cuvinte scrise pe o coala,ci de constiinta.
Ar trebui sa se organizeze mult mai des evenimente din acestea:)

Anonim spunea...

LEGI BUNE....legi proaste,ce e drept, ce e nedrept,sa dam spaga,sa nu dam...mai nou cum sa ne imbracam in fata procurorului, cam asta s'a discutat pe data de 27 mai 2008 in amfiteatrul fostului (dar pentru mine mereu acelasi) Liceu de Muzica si Arte plastice Targoviste.Discutiile au fost detasate si vizau in special supunerea noastra ca cetatean asupra legilor, si nu definirea acestora pentru o mai buna...intelegere a subiectului. Sincer eu inca nu am aflat care sunt alea legi bune, dar raman de parere ca ele au ceva de'a face cu bunastarea noastra..a tuturor...:-? hmmm oare??? a voastra, Bibi:*

Europa la liceu - 2006

Europa la liceu - 2006

Europa la liceu - 2006

Premiul special pentru filmul ADAM - O INVITATIE eterna la cautare si intelegere. Who am I? where am I going trough? Questions that could receive an answer by...our hands. we could make a destiny, hard working for this; Even so, the question still remains...

ECO- LOGICA

Mai multe pe EcoMagazin.ro

My brilliant brain