duminică, ianuarie 27, 2008

Temele pentru acasă sunt/nu sunt necesare în educaţia elevilor?

Prima temă propusă spre dezbatere

Definiţii de clarificare:

  • temă = exerciţiu dat de profesori elevilor, pentru acasă, în scopul aplicării cunoştinţelor dobândite
  • necesar = fără de care nu poate fi realizat ceva
  • educaţie = ansamblu de măsuri aplicate în mod sistematic în vederea formării şi dezvoltării însuşirilor intelectuale, morale sau fizice ale copiilor


Aşteptăm comentariile/ argumentele voastre PRO sau CONTRA.

5 comentarii:

George spunea...

De buna voie si silit de "profa" o sa fiu primul care voi lasa un comment pe blogul grupului nostru de debate. Primele 2 intalniri au fost destul de reusite zic eu, si(desi pana acum am fost doar negator) aduc ca argumente pentru afirmatia mea atmosfera placuta, prezenta destul de numeroasa si discursurile din ce in ce mai bune.:) Sper ca aceasta atmosfera sa se pastreze in continuare si eventual s-o mutam si pe blog.

Sihaya spunea...

Regret ca nu am luat parte si la a2a intalnire insa sunt absolut sigura ca a fost mai bine ca la prima asa cum si urmatoarea va fi mai buna (and so on and so forth) :)....Sa speram ca ajungem acolo unde vrem noi si aici nu ma refer neaparat la concursuri si olimpiade ci la formarea caracterului nostru si a obiceiurilor noastre:P

La o comunicare mai buna:)

Anonim spunea...

Clubul de debate este o alegere pe care sunt convinsa ca nu o voi regreta nicio secunda :) Chiar daca drumul pe care il voi urma poate nu va fi tocmai cel al politicii,cred ca este neaparata nevoie sa stii sa-ti sustii [nu sa-ti expui!...primul lucru pe care l-am invatat :)] punctul de vedere,indiferent de domeniul in care lucrezi.
Atmosfera de la intalniri e foarte placuta si degajata si cred cu tarie ca acestea vor decurge mai bine cu fiecare saptamana,mai ales ca avem si un coordonator de nota 10 :D

P.S.Abia astept ziua de sambata!

Ioana.

Sub semnul întrebării spunea...

Ma bucura faptul ca acest club a fost o initiativa de succes, ca sunteti entuziasmati de ceea ce se intampla acolo....ma vad totusi nevoita sa intervin, ca sa readuc discutia pe fagasul propus, respectiv "temele pentru acasa", si asta pentru ca am invatat sa nu lasam lucrurile sa gliseze, sa "pastram firul rosu". Astept argumentele voastre pe aceasta tema. In fond acest cadrul este locul in care ii puteti convinge pe profesorii vostri de "necesitatea" temelor sau de inadecvarea lor....

Sub semnul întrebării spunea...

Denisa si Alexandra n-au avut teme dar... si le-au facut. Asta e rezultatul:
Playing springtime

I-am dat beep primaverii
Sa-mi spuna cand infloresc merii
Speram sa ma sune
Dar nu era in toane bune.

Iarna nu pleca deloc
Eram toti prinsi intr-un joc
Ianuarie sta pe mess
Februarie bea un ness.

Intr-o zi primesc mesaj
Ghiocelul vrea masaj
Martisorul vrea clatite
Dar am doar vise pitite

Liliacul doar privea
Zambila pe blog scria
Vantul s-a parfumat cu soare
Ca-ntr-o poveste cu mare

Primavara mi-a trimis o poza
Si fericire la doza
Sa privesc cand mi-e dor
Si sa beau cand vreau sa zbor.

by INeedADream&ma ning in fluturi

Felicitari!

Europa la liceu - 2006

Europa la liceu - 2006

Europa la liceu - 2006

Premiul special pentru filmul ADAM - O INVITATIE eterna la cautare si intelegere. Who am I? where am I going trough? Questions that could receive an answer by...our hands. we could make a destiny, hard working for this; Even so, the question still remains...

ECO- LOGICA

Mai multe pe EcoMagazin.ro

My brilliant brain