sâmbătă, noiembrie 29, 2008

O zi in care si cerul a plans


Deci ce ziceati ca e viata pana la urma? Daca e un joc,e clar ca noi suntem cei care pierdem in final. Dar as compara-o mai degraba cu un meci de debate intre niste veterani si niste incepatori. Veteranii vor castiga,dar bobocii au dreptul sa lupte,sa lupte pana la capat pentru un meci frumos,onorabil,plin de momente din care sa aiba ce invata pana la sfarsit! N-ar trebui sa li se rapeasca sansa asta!
Asa si cu viata,toti vom muri candva,dar ar trebui sa avem dreptul sa luptam si sa ne straduim sa ne facem viata cat mai frumoasa,nu sa ni se spuna la un moment dat,cand lucrurile sunt cat se poate de frumoase : STOP JOC!

El n-a putut sa faca tot ce si-ar fi dorit,dar atata timp cat a jucat,a jucat onorabil si a schimbat pozitia velelor in asa fel incat sa-si duca vasul spre destinatie! Albert ne-a transmis tot timpul un mesaj,dar un mesaj pe care nu l-am inteles decat acum;acum am primit lectia : trebuie sa ne traim viata la intensitate maxima,sa traim clipa si sa luptam pentru visele noastre!

Poate nu e corect fata de noi,dar poate asa trebuia sa fie! Poate acolo sus e mai multa nevoie de el decat aici! M-am revoltat,am incercat sa-mi raspund la intrebarea "De ce?" si nu am gasit decat o varianta : "Pentru ca asa a vrut Dumnezeu si Dumnezeu stie ce face!" .

Sunt convinsa ca nu i-ar placea sa stie ca plangem,sunt sigura ca nu ar fi vrut sa lase in urma decat zambete sau hohote de ras,asa cum facea mereu,peste tot pe unde trecea...si nu lacrimi! In momentele astea trebuie sa trecem peste si sa ne amintim de ceea ce el ne-a invatat : viata merge mai departe! Meciul trebuie dus pana la capat chiar daca unul dintre discursuri schiopateaza sau cross-ul este saracacios! Numai jucand vom putea castiga!

Multumesc,Albert,pentru tot ce mi-am dat seama ca am invatat de la tine! Iti promit ca daca "papusha mica si sexoasa" va mai juca vreun meci de debate in viata ei,o va face cu gandul la tine si va da tot ce are mai bun ca sa castige! Cu o singura conditie : sa ii promiti si tu ca vei fi spectator si sustinator al fiecarui meci.Spune acolo sus ca ai vrea sa dea lumina putin mai mica,sa se vada mai bine imaginea si ia-ti un microfon performant,sa poti sa ne soptesti atunci cand vom fi in pana de idei!

Dumnezeu sa-l odihneasca! Nu-l vom uita niciodata! :-< :-< :-

Un comentariu:

Anonim spunea...

ai un blog interesant esti curios sa il inscrii in directorul meu??

www.blog-ro.blogspot.com

Europa la liceu - 2006

Europa la liceu - 2006

Europa la liceu - 2006

Premiul special pentru filmul ADAM - O INVITATIE eterna la cautare si intelegere. Who am I? where am I going trough? Questions that could receive an answer by...our hands. we could make a destiny, hard working for this; Even so, the question still remains...

ECO- LOGICA

Mai multe pe EcoMagazin.ro

My brilliant brain